I'm a daredevil

Så jag har just suttit ute på verandan med Andreas och Hafen (eller hur nu hans namn stavas) sen nio. "11 lägger vi oss" sa vi vid 10. Jag hängde med på att klockan blev över 11.. Men jag hängde inte riktigt med på att den blev över 12 (och så alla vet, tiden som det står att inlägget är publicerat, det är svensk tid (av främmande anledning) xD Det var en väldigt fascinerande stjärna about den sista timmen så det var nog den. Det var nog snarare en planet än en stjärna dock. Men vi har haft trevligt, Hafen har berättat skräckhistorien om hur han blev deporterad från storbritanien, och vi har varit oense om vad mytoman heter på engelska. Mythomaniac.. Aha! Så det här är redan min tredje natt. Igår satt jag väl uppe till inte riktigt den här tiden med Hafen innan Andreas och Pia kom. Fast då var vi inne, så jag blev inte helt myggäten, tycker synd om min fot at the moment. Klarar mig antagligen bra ändå. Har varit i köpcentret idag, två gånger. Nästan tre. Först för att fixa simkort, med michael. Sen för att fixa pengar, med Liisa. Det funkade inte så vi köpte lite mat istället. Chef (jag vet inte vad han heter..) lagade otroligt god kyckling till lunch. Sen satt jag och Liisa och gjorde upp en lista över saker som Andreas och Michael får fixa imorn. Undertiden sprang Andreas, Hafen och Pia runt på tomten och var lyriska över ett moln de hittat (ja på riktigt! Det är inga medelmåttiga nördar jag har att göra med) och ifall det eventuellt skulle regna klockan 3. Ska ta mer genomgående vilka vi är, och lite hur shittet goes down i Ghana i allmänhet, men det får bli imorgon, förslagsvis inte på natten, när jag kan sitta vid datorn och ha fungerande styckesindelning. Mhm, see ya.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Blev det något regn ;)

2011-09-28 @ 23:31:18
Postat av: Cissi

Det gjorde ju inte det :) eller det kanske gjorde det, men väldigt lite isåfall för jag märkte inte av det

2011-09-28 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0