Helg #2

Vi var och bowlade igårkväll. Det finns ett ställe i ungefär andra änden av Accra som Andreas upptäckte för ett par månader sen. Bowling är lagom kul. Det mesta av bowling är liksom att hänga medan man väntar på sin tur. Vi var ett stort gäng, 11 pers typ. Andreas har lärt känna många sen sist jag var här. Det var alla möjliga personer. Lite Ghaneser, lite Nigerianer, lite Italienare.. och en hel del som jag inte pratade med tillräckligt för att hinna fråga.
Idag var det en indier som skulle ha rock-koncert på morgonen... det skulle finnas pool. Men vi var för trötta för att åka dit. Istället har vi spelat Socialdarwinistiskt Plants vs. Zombies (Vilgot har spelat) och Portal (Jag har spelat), varit på A&C Mall och handlat dyra pringles (vi vågar inte köpa de dyrare chipsen än) och tittat på The Avengers. Vi tänkte att vi skulle åka in till Accra Mall och se Iron Man 3 på Bio nu på kvällen men efter att vi hade käkat var det sent så vi kanske tar det imorgon. Vi har avverkat alla Marvel-filmerna under veckan. Med "Alla" menar jag Iron Man 2, Thor och Captain America.... så inte alla
 
Också så verkar jag ha glömt min datormus hemma... är det någon av mina föräldrar som kan konfirmera det? Bara för att ni råkar veta typ.. menar inte att ni ska gå och leta efter den..

Kommentarer
Postat av: Inger

Ha det så bra i Ghana! Hoppas vi ses i Häggvik!
Kram

Svar: Ja :) hoppas det, kram
giefkaka.blogg.se

2013-05-12 @ 16:25:14
Postat av: Stefan

Yepp! Mor bekräftar glömd mus. Ovanlig konsert. Morgonrock? Badrock?

Svar: Ja jag tror att det var ett generep det som var på morgonen dock. Den riktiga spelningen skulle vara på kvällen tror jag...Morgorock? Badro.... Oh.. Hah! Kul.. :p
giefkaka.blogg.se

2013-05-12 @ 16:26:58
Postat av: Anonym

Daturmusen ligger numera på koordinaterna 2,2 i din hylla.

Svar: Sweet! :)
giefkaka.blogg.se

2013-05-12 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0