Tomt hus

Så jag sov lite extra länge idag. Även om jag är pigg igen.

Vesper kom in och väckte mig vid 2 ungefär. Så jag gick upp, avloppet som går till dushen är typ helt igenkloggat så jag kunde inte dusha. Ska kolla ifall jag kan låna en annan dush sen. Är det inte vattenbrist så är det något annat.
Någon vill verkligen inte att jag ska duscha här helt enkelt.

Liisa satt ute på verandan med Mr. Atta Peters och någon av de där myndighetsgubbarna. Andreas och Hafen och Jenny och Johan är alla helt försvunna.

På tal om det. Jenny och Johan. De är nya.
Johan känner Andreas sen ganska långt tillbaka vad jag förstår. Och Jenny är från tyskland. Jag vet inte vad hon har för koppling till vem. Hon och Johan är tillsammans visserligen men det var de inte när de bestämdes att de båda skulle ner hit, fast de kände väl kanske varandra ändå..

Annars är det alltid intressant hur folk försvinner i det här huset och man vet aldrig vart de är eller när de kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0