Metgrid

När man har suttit uppe aldeles för länge aldeles för många dagar på rad. (nu är jag ju bara inne på mitten av min andra vecka (mitten av min andra vecka!! så fort.. jag är hemma på ett kick!) så aldeles för många dagar kanske det inte är riktigt än)
I början förra varvet gick det bra.. men det var ändå så att jag satt och väntade på slutet, gick in till mitt rum och såg två avsnitt av numb3rs. Sen hann jag bara med ett avsnitt.. och tillslut vart det kanske ett big bang theory-avsnitt istället, om något.
Nu går det så långt att klockan blir 4:50 innan jag inser att ojdå det är ju dax att kolla modellen nu!
Och så kollar jag den.. och så har den faktiskt hängt sig. För första gången.
Granted att andra gången jag satt uppe någonsin så hade Hafens dator gått in i viloläge så att jag inte kom åt hemsidan, och en gång fick jag väcka Andreas för att strömmen gått och reservbatteriet var slut.. så att jag heller inte kunde kolla hemsidan. Men det har aldrig varit att modellen faktiskt hängt sig. Att det faktiskt gjort någon skillnad ifall jag kollat den eller inte.
Fören idag. När jag glömmer bort tiden och kollar den 10 minuter för sent.
Sen stod jag och knackade på Hafens dörr i 10 minuter innan jag tänkte att han kanske inte är där och prövade att ringa honom istället.
Är inte det murphys lag? Varenda gång har jag kollat den i tid klockan halv 5. Okej, vissa dagar inte fören 4:40.. men det är inte fören 4:40 jag ska väcka Hafen om något är hängt i alla fall.. och den enda gången jag kollar det senare så har det faktiskt hängt.
Typiskt.
Nu gör väl inte 20 minuter så mycket hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0