Round 2 . . . FIGHT!

Sitter återigen i schiphols egen flygplatspark med fågelkvitter och plastträd och hela jävla tjollevippen. Så jävla mysigt x) med den där underbara FEJK-känslan, världens bästa combo.
Sitter och filosoferar om man så vill över skillnaden i dramatik-nivå på.. ja, mig, nu jämfört med sist.
Sist satt jag och gömde mig på toa och grät i en kvart precis vid gaten jag kom fram vid innan jag vågade röra mig runt alls. Nu sätter jag tvärt fart mot rullbanden. Åka fram och tillbaka på rullbanden är lätt schiphols värdaste tidsfördriv! Och med det menar jag inte att antyda att Schiphol är tråkigt... jag menar att åka rullband här är bäst! Liksom någonsin! Typ...
Känner mig så jävla ruttig xD
Jag menar, jag skriver blogginlägget på paddan först utan internet eftersom de där 2x30 minutrarna gratis internet (alt. 4x15 minuter) bara var 2x15 sist.. Inget internetslös! Och jag vet vart jag ska och allt bara flyter på sådär allmänt ospännande. Behöver nytt adrenalin-fix?
Annars tänker jag mig att om jag flyttar till Amsterdam (vilket jag överväger av just kommande anledning) så skulle jag sneaka in på flygplatsen (det är säkert inte så hård bevakning) bara för att hänga här i parken.. Och åka rullband såklart, men det är bara so much fun you can take på given tid. Eller så bygger jag bara en egen fejkpark med rullband i mitt framtida vardagsrum, grattis framtida roomie :D
Yeah så fantastiskt intressant det här med flygplats-häng :) jag ska inte störa mer, jag ska fortsätta att ohyggligt misslyckas med att tjuvlyssna på danskar och käka min rese-baguett och mina rese-ahlgrens bilar. Mina rese-kakor glömdes hemma! :'C <-så jävla förkrossad!!!
Sen ska jag på toa och kolla ifall jag kan passa på att ta mig genom passkontrollen utan att det tar hela paustiden sen kanske det är dax att ta vara på det där internetet, när folk haft chans att vakna ordentligt.. Sällskap plox?
(Å fan va vi måste resa mer ihop guys! Det är ju astrevligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0