I Fredags var Jag och Jennifer ute på äventyr med Ben


























Vi var på Medina Market och sen uppe på 'bergen' norr om stan.

Ben var lite skämtsamt upprörd över att jag inte tog mer bilder. "I'm overwhelmed" sa jag, det tyckte han var hur roligt som helst. Ben är rar (Ben är Michaels bror som tagit över efter Michael.. tills han kommer tillbaka.. om han kommer tillbaka). Sen tyckte jag att jag ska vara här i 2 månader till, jag kommer hinna ta bilder så det räcker och blir över.

Inga bilder på det asballa åskmolnet tyvärr. Det är svårt att ta bilder på åska :\
Så här i retrospekt kunde jag ju ha filmat det kanske.. nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Inger

Härliga bilder!

2011-10-17 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0