Dagens "Wuäh! allt är inte som hemma!"

Det sådär lite småjobbiga med att inte vara hemma och ha allt som det brukar vara är de där små vanorna man har som man måste lägga av med. Det funkar bra när man är i "semester-mode", för då ska det liksom inte vara som vanligt.
Men det där "semester-modeet" det börjar dala av efter ja, typ en månad (shit har jag vart här i nästan en månad?! :S) Och då börjar det bli himla störigt att man inte kan gå och ta nåt att äta mitt i natten. Dels för att man känner att maten i kylen är inte min, så jag kan inte äta av den precis hur som helst, tänk ifall det är något som chef ska ha till lunchen imorn och så äter jag upp det. och dels för att det finns inget i kylen som jag har lust att äta på natten :(
Imorn får jag gå till A&C-mall och handla natt-godis!! har A&C-mall öppet på söndagar? I do not know :S That I will have to find out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska jag posta några polkagrisar till dig? :D

2011-10-23 @ 02:24:46
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha ^^ ÅH! <3 polkagrisar dreggel

jag gillar din snask-smak Emelie :D

2011-10-23 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0