Melcom - where Ghana shops!



Melcom.. Accras ÖoB
Asså ibland behöver jag inte mycket för att vara lycklig. Ibland räcker det med ett Ghanesiskt ÖoB xD

Vi var där för att få tag på pärmar och en sån där mokajäng som man kan göra små etiketter med text på med. Sån där text i typsnittet Courier, som är lite 3D.
De grejerna först och främst. Något sånt hittade vi inte.
Men vi hittade en hel del andra grejer som vi också behövde, så det var värt spenderad tid.
Personligen tycker jag att det hade vart helt fantastiskt värt spenderad tid iallafall. Melcom är fullt med världens bästa saker ^^


Världens bästa damvippa!


Världens bästa hatt!


Som jag naturligtvis var tvungen att köpa ^^



Världens bästa fordonsplanch!

Varför? :o

Därför!! <3
Liisa och jag stod i typ 5 minuter och försökte uttala Prfivsn xD Flygplanet var inte ens lönt att ge sig på.. jag känner att jag behöver iaf en vokal för att ha något att jobba med :P


Sen fanns det de här.. som inte är så roliga i sig.. fast bilden vart rätt ball när de står upställda sådär. Grejen här var att de minsta kostade 11.70 ghc/kg, medan de större kostade 16 och 14 ghc/kg xD
inte för att driva med den inte väldigt höga matematikkunskapsnivån i det här landet men det där är ganska kul. Hur blev det så?

Mjees :)
Nu ska jag iväg till pub-quiz-night med Hafen. Swöjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0