BOTOX!

Så idag vaknade jag och hela öveerläppen spännde jättekonstigt.
Jag gick upp och kollade mig i spegeln och drog slutsatsen att jag hade blivit myggbiten på läppen x)
Asfint var det

Altså ja.. smex och sånt.

Så det vart jobbigt att käka lunch bland annat. Där satt jag och surplade över tallriken och kände mig lagom fail. Det har gått ner nu dock, tre stycken myggbett är det brevid varandra. Jag håller tummarna för att myggan inte stannat kvar i mitt rum.

Sen kom det myndighetsgubbar.

Innan jag åkte hem i Julas så var det lite problematik med vår städerska. Hon gjorde inte sitt jobb och hade allmänt dålig attityd och kom inte överens med någon annan i personalen. Så medan jag var borta i Jul så avskedade de henne och det visade sig att hon har snott en del viktiga papper och nycklar och andra grejer och nu försöker hon utpressa oss. Jag känner inte till så mycket detaljerna men tydligen var det hon som hade skickat myndighetsgubbarna på oss.

Imorn kommer presidentens bror och fixar det åt oss i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0