Afrika-mage

Har varit lite utslagen hela helgen.

Hållit till i mitt rum och spelat minecraft och kännt mig allmänt asfräsch. Woo!
Spela minecraft är ju alltid värd spenderad tid liksom. Men lite störigt är det ju alltid att inte må bra.

Inatt somnade jag inte fören klockan ungefär halv tio - tio.
Sov en halvtimme inne på golvet på toa för att jag mådde så illa.

Men det är nog över till imorn. Brukar inte hålla sådär väldigt länge.


Sen har jag funderat över hur ordet "knappt" ibland är "lite mindre än" och ibland "nästan inte". Det är ju faktiskt inte alls samma sak och kan bli bli jävligt förvirrande ibland!


Det ordnade upp sig med myndighetspojkarna också, så ni inte oroar er för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0