Shopping for shoes

Alltså det finns liksom allmänt ingen poäng att dusha i det här landet ifall man har tänkt röra sig utomhus under dagen alls. Nu är väl filosofin "jag behöver inte dusha för jag kommer ju bli smutsig igen" lite dum... liksom ifall man skulle applicera den på annat: "jag behöver inte borsta tänderna för jag kommer äta igen", "jag behöver inte äta för jag kommer bli hungrig igen
Men ja.. Man sparar tid om man inte har det där behovet att dusha så fort man känner att det egetnligen skulle vara skönt. Nej jag är inte universums mest hygieniska person..
Jag var och köpte skor ifall ni undrar över vad som fick mig att lämna huset. Jag glömde bort att ta på mig africa-anpassade sådana när jag åkte see.
vaknade innan lunch imorse. Liisa var i chock x) jag kom ut på kontoret och Vesper (som är stor som fan nu!) kom störtande mot mig och hoppade på mig.. Alltså hoppade, ovanpå mig. Jag var mos. Fint med uppskattning x) som Julle brukar säga, får man uppskattning av en hund vet man att det är på riktigt liksom :) sant.. Sen får man väl hundars uppskattning av lite andra anledningar än man får människors uppskattning.. Men men :) mina armar är helt söndertuggad nu i alla fall. Yay.
Nu ska jag skriva in ett brev på datorn. Behöver sortera upp mitt skrivbord också så att jag inte tappar bort massa viktig shit i allt kaos som är där. Jobb jobb :P men det mesta tråkiga är undanstökat i alla fall!! Igen mer bokföring! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0