Jag har Hafen iaf

Jag känner det lite som att jag blir överhoppad när det kommer till allmän planering och sånt på det här stället. Det är jag väl lite lagom van vid I suppose, eller borde vara iaf..
Men det känns iaf lite underligt när saker bara händer runt mig. Folk dyker upp och åker iväg och jag vet inte när de kommer tillbaka.
Andreas är iväg med sin familj sen i Söndags och imorse åkte Liisa också iväg till dem. Jag vet inte när de kommer tillbaka. Jag har 35ghc att klara mig på tills dess xD (Ingenting som stoppar mig från att gå till bankomaten i och för sig..) men jag gissar att de kommer innan helgen, eller till helgen.
Vardagsspänning: kommer de där människorna jag bor med att komma tillbaka eller inte?
Som sagt.. jag har Hafen iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0