Imorgon åker Pia, Mats och Caje hem



Så ikväll var vi ute för en typ avskedsdrink.
Och hur tillbringar vi den? Jo vi plockar fram papper och pennor och jobbar med designen på prognoserna som ska säljas.





Inte för att det är jätteviktigt att det görs precis nu, utan för att det är intressant och sånt där.

Kommer ni på något revolutionerande sätt att berätta för bönder när, hur stor sannolikhet, och hur mycket det kommer att regna så kan ni ju maila mig :) Vi hade ganska mycket bra idéer dock så det går nog ingen nöd.

Hafen brukar, när vi tex sitter och käkar lunch, stirra mot en punkt på himlen bakom Andreas. Sen har han väldigt kul åt att Andreas alltid alltid vänder sig om för att kolla efter om det är ett spännande moln. Idag gick jag också på det xD
Jag håller på att nördifieras..

Jennifer fick sig en vääldigt blå drink.. som inte alls var så god. Fast jag vet inte, jag smakade inte, jag lekte med slutartider.






Jennifer kom igår. Jennifer ska fotografera saker. Här är Jenniers blogg. Titta på den, hon är duktig.

Vi var ute och gick i förmiddags, kringelikrok runt i området för att hitta snygga ställen att fota på. Och sen drog vi dit resten av gänget.









Och när vi kom hem igen så hade vi ingen ström. Ingen ström ALLS. Vilket är lika med INGEN AC!
Efter två timmars springomkring i 30 grader+ så var det inte så uppskattat. Så vi tog vårt pick och pack och flydde till en hotellobby i närheten. Vi behövde ju ström till datorerna för att kunna jobba. Liksom.

(BLOGG.SE HAR FIXAT SÅ ATT MAN KAN COPY-PASTEA BILDER IN I INLÄGGET!! ♥ Det gör en ju lite lycklig... *försöker copy-pastea bild* ... *firefox hänger sig* ... okej.. det var inget! Men man kan göra det från andra inlägg i alla fall. Det har man inte kunnat förut!)


När vi kom tillbaka från Hotellet vid klockan 6 fungerade strömmen igen. YAY! Vi satt ute på uppfarten i en halvtimme och väntade/hoppades på att det skulle regna. Vi ville ta regn-bilder. Det regnade inte. Mr York skrattade åt oss.

Nu är det sent. Ganska. Jennifer ska upp och fota gryningen imorn, men även om jag väcks när hon går upp så lär jag ju lyckas somna om.. Då kan jag sätta på AC:n också. Mohahaha! Jennifer klarar inte riktigt att sova i AC, hon har blivit lite småförkyld av flygresan och AC hjälper ju inte direkt mot sånt så jag får sova i kokvärme.. det är hårt att dela rum. Men det funkar. Vet man att det bara är ett par nätter så :)

Imorn ska Ben få sjutsa oss runt till industriområden och stuffs så vi kan ta andra sorters bilder! Eller 'vi' och 'vi'.. Jennifer ska ta bilder. Jag ska.. följa med och skrämma bort läskiga pojkar som vill råna hennes kamerautrustning.. och eventuellt hålla i ett och annat objektiv om det behövs. "Allmän hjälpreda" är vad jag den här resan kommer kallas i mitt  CV.. som Agata, som sa upp sig titt och tätt. Roligt.

Nu vill jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0