House Party!!


Idag är jag ensam hemma. *evil laughter!*
Röj för hela slanten!


Nääj.. jag har faktiskt en del jag behöver dona med.
Liisa ska komma hem.. någon gång.. när som helst. Andreas har åkt iväg med sin familj för att titta på Ghana. Han skickade ett mail till Liisa och sa att de hade åkt, så antagligen kommer hon väl hem snart.

Det är söndag så jag behöver inte jobba idag.. men allt "att göra" är inte jobb ser ni. Det finns annat här i livet också.
Jag ska skriva drömdagbok innan jag glömmer vad jag drömde inatt. Sen ska jag gå in på banken och fixa e-faktura för iPad-räkningarna så att jag sparar 300 kr om året, och passa på att försöka föra över pengar till Julle igen också när jag ändå är igång antar jag. Bankaffärer är ju megaspännande ^^

Sen ska jag försöka att rita lite med på Haloween-bilden jag gjorde för 2 år sen men som jag inte hann helt klart med till Halloween och sen glömde jag att göra klart den till året efter och nu tycker jag att det börjar bli löjligt....

Så tänkte jag att eftersom jag inte är dödstrött av att ha gjort massa saker hela veckan, eftersom jag inte gjort ett piss under veckan, så kanske jag kan passa på att ta mig ut och se mig omkring. Tillexempel:
Gå och lämna tillbaka den väldigt icke-fungerande förgreningskontakten som vi köpte typ första veckan jag var här.
Gå och se ifall jag kan hitta något godis någonstans :) Eller någon annan form av nattmat.
Gå runt och försöka skaffa mig en uppfattning om vart som är vart i East Legon. Så att jag kan åka taxi ordentligt.

Något mer? hm...
Vi får se vad som dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0