like yesteryear

Så jag är tillbaka i rutinen att sitta uppe till Halv 5 på morgnarna.
Antagligen inte så länge dock för de hade fixat så att det inte behövdes under tiden jag var borta men nu har det varit något jox de senaste dagarna.

Inget jag har något emot så länge jag får sova sen på morgonen och det får jag ju.


Just nu letar jag efter kvitton som har försvunnit. Bokföringsrelaterat men inte ångestframkallande. Jag behöver inte skriva in några verifikationer liksom.
Fast leta kvitton är inte det lättaste. Det är en hel jävla del som saknas och jag vet inte i vilken ände jag ska börja leta. Ska jag samla ihop alla kvitton jag hittar och kolla ifall de finns med i bokföringen under något av de nummer som saknas? Ska jag gå igenom alla nummer som saknas och kolla ifall något kvitto jag hittar stämmer in på det? Än så länge letar jag bara upp alla kvitton jag kan hitta och här dem på hög.

Har fått kontakt med Kalle också så jag ska försöka reda ut vilken helg vi ska till Togo framöver, eller i alla fall vilken helg vi inte ska till Togo framöver så kanske jag kan åka ner till Cape coast! Ballt! Eller om han kommer hit. Eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0