That other Home

Så efter att ha lallat klart på Schiphol så kom jag hit tillslut. Lyckades sova stora delar av andra flygresan, och skriva dagbok resten. Den tervliga damen bredvid mig sa att hon hade försökt väcka mig när det serverades middag men inte lyckats. Så jävla bra sover jag på flygplan x) inte alls relaterat till att jag sov två timmar på natten.. Nej nej nej.
Så jag missade maten.. Huu.. Men det gjorde inget för när jag kom hit så hade Timo gjort köttfärssås sen klockan 2 igår natt :S jag vet inte... Det är Timo. Tre timmar har jag varit här.. Inte ens det och han har redan hunnit supa ner mig.
De andra är på vift någonstans. Sådär som det brukar fungera här. Var är folk? Vet inte? De kommer nog snar.. Det finns nog rester i kylen annars :D
Är redan som om jag aldrig varit hemma.. Nästan :)
Förutom att Timo fakiskt bryr sig om att va lite trevlig. Han har nog saknat mig :)
Imorn ska vi ut och åka bil på den nya motorvägen. Den är som en Europeisk motorväg.. Alla är i extas x) passar på att hämta hem Andreas och Hafen när vi ändå är igång. Woop liksom.
Nu somnar jag mitt i en mening snart! GONATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0